CLUB2019-02-19T14:28:23+00:00

Onze Club

Onze club is op 4 april 1963 opgericht en is de eerste club in de Haarlemmermeer. We tellen momenteel circa 45 leden. De samenstelling van de club is zeer divers met vrouwen en mannen uit alle geledingen van onze maatschappij.

Als Rotary zamelen we geld in voor goede doelen of steken onze handen uit de mouwen hiervoor. Het kan gaan om lokale doelen zoals een diner met kerst voor 400 alleenstaanden of internationale doelen zoals bijv. de ondersteuning van een ziekenhuis in Moldavië.

Word ook lid van onze club. Om een beeld te krijgen of de Rotary iets voor je is kan je eens vrijblijvend komen kijken op een avond dat wij bij elkaar zijn. Je krijgt dan een goed beeld over onze activiteiten, onze geode doelen die wij sponsoren maar ook van de personen.

LEEG BLOK 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque vitae massa et augue pharetra facilisis. Ut ac lacinia dolor. Praesent sed leo et dui rhoncus finibus vel pulvinar nisl. Maecenas fermentum iaculis laoreet. Aliquam erat volutpat. Nullam vel tellus justo malesuada felis eu interdum viverra.

LEEG BLOK 2

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque vitae massa et augue pharetra facilisis. Ut ac lacinia dolor. Praesent sed leo et dui rhoncus finibus vel pulvinar nisl. Maecenas fermentum iaculis laoreet. Aliquam erat volutpat. Nullam vel tellus justo. Vestibulum malesuada felis eu interdum viverra.